неділю, 15 червня 2014 р.

The Witcher 3: Wild Hunt. Гра яку неможливо пропустити

Польська студія CD Projekt RED на виставці Electronic Entertainment Expo, Е3, яка проходила з 10 по 12 червня у Лос-Анджелесі, показала всі подробиці однієї з найочікуваніших ігор початку 2015 року - The Witcher 3: Wild Hunt.


Третя частина саги про Відьмака Геральта з Ривії обіцяє вразити усім, на що тільки може розраховувати геймер: відкритий світ, графіка вищого ґатунку, продумана система бою, та сюжет, який позмагається із творами самого Сапковского.



На Е3 презентація гри пройшла з величезним успіхом та під оплески критиків, експертів та звичайних гравців, бо студія CD Projekt RED, на відміну від таких конкурентів, як Ubisoft та Activision, не боїться йти на експерименти та вставляти вже готові рішення у нові серії. Ні, поляки дотримали свого «відьмачого слова» та переробили гру.

По-перше, розробники зробили значну частину світу Сапковського відкритою, змайструвавши "безшовну" мапу.

По-друге, оновили двигун, задіявши RED Engine 3 власної розробки. Завдяки чому гра сповнилася новими реалістичними барвами.

По-третє, з’явилась абсолютно нова бойова система, в розробці якої, за словами самих розробників, взяли участь професійні фехтувальники, а за анімацію рухів відповідав каскадер. Все це дало можливість створити правдоподібне відображення бою, який позбувся зайвої пихатості, але не втратив ні краплі видовищності.



Окрім того, сюжет гри має знову захопити своєю літературністю, навіть більшою, ніж була у другій частині "Вбивці Королів", яка отримала найвищі оцінки від критиків і гравців. Сам же сюжет розвиватиметься навколо пошуку Геральтом своєї коханої чарівниці Йенніфер на тлі вторгнення Нільфгаардскіх військ у Північні королівства.

Але і це ще не все, розробники пообіцяли, що рішення гравця будуть суттєво впливати на розвиток сюжету. Самих лише фіналів обіцяють аж 36 штук, а поява у грі тих чи інших персонажів з другої частини, залежить від її проходження.

Гра вийде на РС, Linux і Xbox One і PS4. На ринку з'явиться 24 лютого 2015.

Олег Катков

1 коментар:

  1. CD Projekt хочуть охопити усі найкрутіші фічі усіх рпг минулих двох десятиріч. Я думаю із цією грою завершиться епоха такого виду ігор, і почнеться популярністю мозговиносящих сюжетних робіт як біошок, дарксоулс, і інші нолан-стайл, темні, глибокі і складні ігри. Бо розробники дорослішають разом з аудиторією.

    ВідповістиВидалити