середу, 18 червня 2014 р.

Уроки босів Dark Souls

Ось вам короткий підсумок усього, чого мав би навчитися наполегливий гравець Dark Souls...


Dark Soul відрізняється від більшості ігор тим, що вимагає від гравця часто змінювати тактику. Ворогів здебільшого просто нереально заклікати до смерті - потрібно вмикати мізки, шукати слабину, підбирати правильну зброю і ритм. Апофеозом гри є двобої із “босами” та "мінібосами” - тут усі вимоги до винахідливості гравця і здатності вчитися різко зростають. Але чого вчать ці двобої? Ми пропонуємо підбірку з усього того, чому вас може навчити ця гра.


УВАГА! Далі містяться спойлери та підказки щодо проходження гри!!!


Демон Притулку (Asylum Demon) - перший ворог у грі. Він вчить тверезо оцінювати свої можливості, не лізти у бій без підходящої зброї та взагалі бути обачним у бою.

Демон-Тілець (Taurus Demon) вчить застосовувати попередньо набутий досвід. Найпростіший спосіб убити цього демона - стрибати на нього з вежі. Такі атаки збивають йому близько третини здоров’я. Але саму можливість атакувати згори вам показують на попередньому босі і не кожен згадає про неї.


Гаргульї-Дзвонарі (Bell Gargoyles) вчать шукати друзів. Найімовірніше, гравець дійде до цього боса ще досить слабким і не зможе сам із ним упоратися. Але гра дозволяє знайти одразу двох помічників, з якими бій стає значно легшим.

Демон-Козел (Capra Demon) вчить махлювати. Демон майже напевно вб'є навіть добре озброєного воїна, щойно той зайде у вузенький двір - місцина дуже вузька, а у демона ще є дві собаки, які практично позбавляють можливості ухилятися від атак. Найпростіший спосіб перемогти - накидати через стіну у двір бомб або отрути. Так, це нечесно, але деякі проблеми у житті не здолати, якщо грати чесно.


Розірваний Дракон (Gaping Dragon) вчить піклуватися про своє спорядження. Цей гидкий ворог, окрім потужних атак, у ближньому бою має схильність робити кислотні “озера”, які можуть знищити вашу зброю та броню.

Відьма Хаосу Квілег (Chaos Witch Quelaag) вчить сміливості. Попри вогняні атаки та страхітливий вигляд павука, яким частково є ця відьма, найзручніше місце для завдання удару йому/їй - біля бокових лап. Обстріляти його здалеку важко, бо він швидко до вас прибіжить.


Метелик Місячного Сяйва (Moonlight Butterfly) вчить терплячості. Вдарити цього монстра-метелика найлегше, коли він сяде, а для цього треба відійти і почекати. І ухилятися від його пострілів слід в найостаннішу мить - це теж своєрідний тест на терплячість.

Бродячий Демон (Stray Demon) вчить сприймати речі по-новому. Цей демон - точна копія найпершого боса, але його атаки інакші та просто потужніші. Це, напевно, перший бос, перемога над яким залежить переважно від потужності вашої зброї. Цей двобій опціональний, тому ще один урок звідси, подібний до першого - не варто битися із тим, проти кого у вас недостатньо сил.


Залізний Голем (Iron Golem) вчить не заморочуватися надміру. Після повної небезпек Фортеці Зена, здається, що голем повинен бути просто незборимим, але фактично, це просто великий ворог із потужними атаками і великою кількістю здоров’я.

Напівкровка Прісцила (Crossbreed Priscilla) вчить не кидатися у бій, коли це не потрібно. коли ви заходите у її залу, вмикається типова для двобою музика, на екрані з’являється показчик її здоров’я, але насправді вона не нападає на вас. Якщо гравець за звичкою кинеться її атакувати, він нарветься на непростий бій із босом-невидимкою, але проблему можна оминути - дівчина-мутант поговорить з вами і пояснить, куди йти далі.


Орнштейн та Смоуг (Ornstein and Smough)… ці двоє вчать наполегливості. Щоби перемогти їх, вам знадобляться більшість здобутих раніше умінь та ресурсів, і не лише бойових. Варто буде вдосконалити зброю і броню, наскільки це можливо, узяти із собою парочку потужних і швидких заклять, розпалити найближче вогнище, відточити до ідеалу поводження зі стражами, не забути покликати союзника із собою - саме цей, можливо, найскладніший, бій вчить, що результат здобувається синергією багатьох різних чинників і не зводиться до чогось одного.

Безлусковий Сіт (Scaleless Seath) вчить, що іноді, щоби просунутися далі, необхідно зазнати поразки. Хоча сам по собі бос не складний, ваша перша із ним зустріч гарантовано закінчиться смертю героя.


Важко сказати, чого вчить Пінвіл (Pinwheel). Він створює копії самого себе, але навіть порівняно з більшістю ворогів у катакомбах, де він живе, це досить слабкий та безпроблемний бос.

Могильний Лорд Ніто (Gravelord Nito) вчить плануванню. Бій із ним не складний, якщо заздалегідь запастися святою зброєю та закляттям, що анулює пошкодження від падіння. Одразу після “пом’якшеного” стрибка у його печеру гравцю варто знищити слуг-скелетів і уникати дальнього коридору, в якому чекають додаткові вороги.


Безперервний Витік (Ceaseless Discharge) вчить перемагати з першого разу. Цей гігантський демон вперше нападе на вас у дальньому кінці поля бою. Там само він застосує атаку, що дозволяє з ним відносно швидко розправитися. У разі ж якщо цією слабкістю не скористатися, в подальшому він нападатиме на вас значно ближче до входу, що помітно збільшить ваші шанси загинути знову.

Демонічний Вогняний Мудрець (Firesage Demon) - не стільки урок, скільки спогад. Це ще одне переосмислення найнайпершого боса. Відмінність від попердніх двох версій - заміна просторих арен вузьким коридором.

Демонічна Сороконіжка (Centipede Demon), що бігає лавою, вчить гравця швидко міняти тактику і справлятися з проблемами, до яких ви не маєте безпосереднього доступу.

Лоно Хаосу (Bed of Chaos) вчить розрахунку. Це єдиний бос, смерть якого потребує, фактично, трьох ударів і ретельно розрахованої схеми пересування полем бою між цими ударами.


В Уласіль (Oolacile) є три сюжетні боси: Крилатий лев (Sanctuary Guardian), лицар Арторіас (Kinight Artorias) та демоноподібний Манус (Manus the Father of the Abyss). Усі троє вчать пристосовуватися. У бою з ними немає жодних секретів чи способів принципово спростити бій. Вони не мають виражених слабкостей і гравцю лишається вивчити усі їхні атаки, вияснити найзручніший час для контрударів та битися, доки не вдасться перемогти.

Великий Сірий Вовк Сіф (Great Grey Wolf Sif), напевно, вчить співчуттю. Якщо ви пройдете Oolacile принаймні до Мануса, то станете свідком історії, порівняно з якою “Хатіко” ніщо. Якщо говорити про сам бій, до його початку, гравець, найімовірніше, розвинеться настільки, що Вовк йому практично нічого не зможе заподіяти. І від того стане ще сумніше.


Чотири королі Нью-Лондо (Four Kings) вчать… заклікувати ворога. Так, це один із дуже рідкісних босів, до яких треба просто чимшвидше підбігти у ваших найважчих обладунках, узяти найкращу зброю і махати-махати-махати, ніби за кожну секунду бою вам нараховують грошові штрафи у реальному житті.

Лорд Золи Гвін (Gwyn the Lord of Cinders) вчить важливості ваших здобутків. Після усіх випробувань, фінальна битва для гравця буде простішою за більшість усіх інших босів та навіть за деяких рядових ворогів.


Можливо, вас ці достойні і страхітливі вороги навчили (або навчать) чогось іншого. Якщо так - поділіться вашими думками у коментарях.

Дмитро Прокопчук

Немає коментарів:

Дописати коментар