пʼятницю, 13 червня 2014 р.

Ювілейна Е3 відкрила двері у світ ігор Next Gen

У Лос-Анджелесі пройшла ювілейна двадцята виставка Electronic Entertainment Expo, Е3 2014, яка розкрила подробиці розвитку індустрії комп'ютерних ігор на найближчі роки.
 

У першу чергу це пов’язано зі зміною поколінь ігрових консолей з PS3 та Xbox 360 на PS4 та Xbox One, які можуть забезпечити високоякісну деталізовану графіку, що стає ще більш реалістичнішою завдяки величезній кількості деталей.


Ілюстративним прикладом гри у форматі Next Gen є Assassin's Creed: Unity від Ubisoft.

Цього разу Ubisoft запропонував зануритися у зловісну атмосферу Великої французької революції кінця XVIII століття, яка стала ареною закулісної боротьби тамплієрів і ассасинів. Головним героєм гри стане молодий ассасин на ім’я Арно, на долю якого припаде битва з численними супротивниками на фоні декорацій буремного Парижу.



На виставці розробники показали детальне відео з геймплеєм, який розвіяв усі сумніви щодо долі Unity, якій вже почали навішувати ярлики очевидно провального Watch_Dog, що також заявлявся як Next Gen. Але у випадку Assassin's Creed, Ubisoft не став повторювати своїх помилок і відмовився від підтримки старих консолей, що дозволило зробити дійсно красиву за графічним оформленням гру.



Розробники вочевидь взяли найкраще з минулих серій, відмовившись від «морських» експериментів минулої частини та додавши розвинутий корпоративний режим та інші мультиплеєрні елементи. Головною особливістю мультиплеєра може стати «фішка» з об’єднанням гравців у кооператив для проходження складного боса, після чого геймери знову зможуть повернутися до соло-гри.

Але наскільки такі «класичні» елементи будуть цікаві гравцям, ще залишається під питанням, бо Unity нічого нового до геймплею не приніс, залишившись поєднанням історичного паркуру, слешера та стелсу.

Реліз гри на РС, PS4 та Xbox One був перенесений з жовтня на 31 грудня 2014 року.


Вирішивши не ризикувати з геймлеєм Assassin's Creed, компанія Ubisoft «відпустила на волю» фантазію своїх геймдизайнерів у новому мультиплеєрному шутері Tom Clancy’s The Division, який обіцяє стати справжнім хітом, завдяки виходу тільки у форматі Next Gen, новим особливостям геймплею та шалено популярному реалістичному постапокаліптичному лору.



Слід зазначити, що Tom Clancy’s The Division є шутером, але з розвиненими RPG-елементами, такими як експа та левели, які дозволять утримувати велику аудиторію упродовж довгого часу. До того ж гра має як PVE, так і PVP складові, дозволяючи гравцям воювати пліч-о-пліч у кооперативному режимі чи зустрітися з іншими геймерами у сутичці.

До того ж, Ubisoft вирішив піти на експеримент та ввів асиметричний геймплей, давши можливість гравцям керувати дроном за допомогою спеціального клієнта для планшетів. Цей клієнт не є емулятором оригінальної гри, являючи собою окрему спеціальну програму зі своєю графікою, управлінням та особливостями, що природно поєднаються із симуляцією управління дроном. Таке рішення дозволить гравцю приєднатися до своїх друзів навіть у тому випадку, коли у нього немає доступу до комп'ютера або консолі.

Поєднання всіх цих складових дійсно може перетворити Tom Clancy’s The Division на хіт, який скаже нове слово в іграх, надовго зайнявши цілу нішу.



Ubisoft не став анонсувати дату виходу гри, поставивши у анонсі 2015 рік. Враховуючи величезне охоплення аудиторії, компанія, скоріш за все, зробить гру крос-платформною, випустивши Tom Clancy’s The Division на РС, PS4 и Xbox One.


По-новому подивитись на питання балансу у шутерах запропонували і творці культового Left 4 Dead, які вже 21 жовтня випустять на ринок Evolve, що має всі шанси затьмарити легендарний зомбі-сурвайвл.



Фактично, Evolve продовжує славні традиції Left 4 Dead, коли невелика кількість гравців міняється ролями між мисливцем і жертвою. При цьому, якщо роль жертви на себе в Left 4 Dead брали виживанці, то в Evolve чотири мисливці повинні знищити ксеноморфа, що з кожною хвилиною набирає силу.

Особливістю геймплею за монстра є механізм його розвитку та отримання додаткових здібностей, таких як збільшення дальності стрибків, можливості кидати предмети або дихати вогнем. Так, під час гри гравець, що взяв на себе роль монстра, поступово відкриває нові абілки з дерева здібностей, що формують стиль гри за ксеноморфа, окрім того, з кожним левелом підвищуючи кількість хітпоінтів, силу та розмір.

Протидіяти монстру будуть чотири гравці, розділені на класи: штурмовик, медик, ловець і саппорт. Кожен клас має свій геймплей, озброєний своєю особливою зброєю і має свої індивідуальні здібності.

Але, як і в Left 4 Dead, перемога можлива лише за умов чітко скоординованих дій всієї команди.



Незважаючи на одночасну підтримку Evolve PS3, Xbox 360, PS4, Xbox One та РС, гра все ж таки покаже щось нове завдяки формату «четверо проти одного», що є дійсно чимось нестандартним у світі ігор.

Завдяки таким іграм як Evolve, Tom Clancy’s The Division та Assassin's Creed: Unity вочевидь стають зрозумілі тенденції сучасного геймдевелопменту, який нарешті починає шукати нові шляхи геймдизайну, окрім підвищення якості графіки та перетворення ігри у кіно шляхом розміщення у ній роликів за будь-якої можливості.

Слід зазначити, що ці ігри є лише тестом, який має показати компаніям успішність таких рішень, дозволивши виявити, що насправді потрібно гравцям.

Олег Катков

Немає коментарів:

Дописати коментар