четвер, 31 липня 2014 р.

Реінкарнація "Князя Ігор"

Дорогі читачі!

Дякуємо вам, що були з нами і сподіваємося, що "Князь Ігор" приніс вам цікаве та інтелектуальне дозвілля! Проте обставини змінюються і ми повинні адекватно реагувати на ці зміни. "Князь Ігор" припиняє своє існування.


Чому так?

Наш старий формат pdf-журналу виявився незручним для багатьох читачів, а новий формат колективного блогу потребує значно більше часу, ніж наша команда здатна приділити. На думку засновників проекту, якщо немає можливості робити роботу нормально, краще зупинитися.

За 15 місяців ми випустили 10 випусків журналу і низку оглядів та аналітичних матеріалів у форматі колективного блогу. Команда складалася із людей, що мали різноманітні смаки та неоднаковий досвід в ігровій сфері - серед нас були і ті, чия професія та майбутнє нерозривно пов'язані з ігровою індустрією, і ті, хто просто отримує від ігор насолоду.

Від себе (як від головного редактора) додам: я буду продовжувати писати про ігри, бо все рівно це левова частка мого дозвілля і джерело мого натхнення. Та і розвитком ігрової культури в Україні займається менше людей, ніж треба. Зайвим я не буду :)

Мої думки разом із епізодичними роботами колишніх членів команди "Князя Ігор" ви знайдете на сторінці "Кріт Хіт".

Бажаємо усім цікавої гри! :)

1 коментар:

  1. кредитна компанія, яка надає мені кредит у розмірі 5 000 000,00 доларів Коли інші кредитні інвестори нехтують моєю пропозицією, але містер Бенджамін Лі надає мені кредит на успіх. Вони безпосередньо беруть участь у фінансуванні позики та проекті в частині інвестицій. вони надають фінансові рішення компаніям та особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам фінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Контакт по електронній пошті :::: Також 247officedept@gmail.com або пишіть на номері Whatsapp на + 1- ( 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити